استفاده از تجهیزات ایمنی 

تجهیزات ایمنی و یا تجهیزات حفاظتی ، مکانهای کاری را ایمن نگه می دارند و به شرکتها کمک می کنند تا با رعایت کامل مقررات ایمنی به فعالیت های خود ادامه دهند . لباس کار یا ایمنی ، کلاه ایمنی ، عینک های ایمنی ، گوشی های ایمنی و کفش کار و کلیه وسایل ایمنی کارکنان را از آسیب یا عفونت محافظت می کند . علائم ایمنی به کارمندان و کارگران در مورد خطرات احتمالی و محل تجهیزات ایمنی و مسیرهای خروجی هشدار می دهند و دستورالعمل های مربوط به ایمنی را با روشی مختصر و مفید نشان می دهد . تجهیزات حفاظتی شخصی یا تجهیزات ایمنی برای حفظ امنیت کارگران و مسئولان در کار ضروری است . نوع تجهیزات مورد نیاز به نوع صنعت و محل کار بستگی دارد . در اینجا به کاربرد انواع مختلف تجهیزات ایمنی اشاره می کنیم . 

 

 
فروشگاه اینترنتی بازار ترافیک-خرید و فروش کلاه ایمنی

  

کلاه ایمنی

بازار ترافیک بهترین فروشگاه تجهیزات ایمنی است که مجموعه ی کاملی از انواع مختلف کلاه های ایمنی استاندارد را مناسب با هر شغل و مکانی ارائه می دهد ، بنابراین می توانید بر اساس دستورالعمل های متخصص بهترین انتخاب را داشته باشید . کلاه ایمنی برای کار نقش مهمی در بین تجهیزات ایمنی دارد و در طول کار استفاده از آن ضروری است . کلاه ایمنی از کارگران در برابر ریزش آوار و خطرات الکتریکی محافظت می کند همچنین برای محافظت در برابر هوای بسیار سرد نیز آسترهای مخصوصی داخل کلاه وجود دارند که سر و گردن شما را گرم نگه می دارد . از انواع کلاه ها می توان به کلاه های ساختمانی ، کلاه های مخصوص جوشکاری ، آتشنشانی و صنعتی ، و همچنین به کلاه های محافظ مخصوص کوهنوردی و غارنوردی نیز اشاره کرد . 

 

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیک-خرید و فروش عینک ایمنی

 

عینک ایمنی 

چشم ها پیچیده ترین و شکننده ترین قسمت های بدن ما هستند . هر روزه ، بیش از 600 نفر در سراسر جهان در طول کار به چشم هایشان آسیب وارد می شود . با استفاده از یک جفت عینک ایمنی مناسب ، می توان از این آسیب ها جلوگیری کرد . مواد باقی مانده در حین فعالیت هایی مانند جوشکاری ، برش ، آسیاب ، اره ، سنگ زنی یا کار با مواد شیمیایی و گازها به چشم و پوست در صورت استفاده نکردن از تجهیزات ایمنی ،  آسیب می رسانند . عینک ایمنی از چشم ها در برابر ذرات معلق در هوا محافظت می کند و همچنین در هر مکان و شغلی باید از عینک محافظ مخصوص به همان مکان استفاده کرد . عینک های مخصوص لیزر ، عینک های آزمایشگاهی و یا جوشکاری و .. از انواع عینک ها می باشد . 

 

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیک-خرید و فروش دستکش ایمنی

 

دستکش ایمنی

بازار ترافیک انواع مختلفی از دستکش های ایمنی را معرفی می کند و می توانید آنها را بصورت آنلاین و به راحتی خریداری کنید . قیمت این دستکش ها بسیار پایین بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند . برای محافظت از دست ، از دستکش هایی استفاده کنید که برای همان کار طراحی شده باشد ، مثلا دستکش مخصوص جوشکاری که مقاوم در برابر حرارت و ضد سوختگی است و یا دستکش عایق بندی شده که برای جلوگیری از خطرات الکتریکی تولید شده است . خطرات دیگری که دست ها برای محافظت باید از دستکش استفاده کنند عبارتند از : ساییدگی ، مواد شیمیایی ، بریدگی ، سوراخ شدن و افراط دما است . 

 

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیک-خرید و فروش کفش ایمنی

 

کفش ایمنی

کفش ایمنی استاندارد یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی است که انواع مختلفی دارد . این تنوع به دلیل مکانهای مختلف کاری و کاربردهای مختلف در مشاغل است . برخی از کفش کار ها به منظور محافظت در برابر لغزش در محل هایی که ممکن است دارای کف صاف باشد ، طراحی شده اند . بعضی از کفش ها نیز دارای چند لایه هستند که در برابر اشیا تیز و غیره به راحتی سوراخ نمی شوند . کفش های مناسب کار در معدن ، کار در شرایط سخت ساختمانی ، مکان هایی که نیاز به کفش های ضد آب دارند و یا مشاغلی که نیاز به چکمه های نسوز دارند و انواع پوتین ها و کفش های عایق برقی نیز از دیگر محصولات بازار ترافیک هستند . 

 

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیک-خرید و فروش گوشی ایمنی

 

گوشی ایمنی

اگر یک کارگر به مدت هشت ساعت در معرض سر و صدای بالاتر از 85 dBA باشد ، نیاز به محافظت از گوش های خود دارد . گوشی ایمنی یکی از تجهیزات ایمنی بسیار مفید است که فقط محدود به مکان های صنعتی نیست . آلودگی صوتی یکی از معضلات متداول است که برای سیستم شنوایی تهدید جدی به شمار می آید . گوشی های ایمنی در بازار ترافیک شامل گوشی های ایمنی ایرماف یا ایرپلاگ است . 

 

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیک-خرید و فروش لباس ایمنی

 

لباس ایمنی

لباس ایمنی به دلیل کاربرد گسترده آن به یک رشته تخصصی تبدیل شده است . تولید ظریف لباس های ایمنی باعث می شود بهره وری کارکنان در واحدهای مختلف افزایش پیدا کند . لباس های ایمنی با ویژگی های خاص خود به کاربران کمک می کنند تا از ایمنی و راحتی بیشتری برخوردار باشند . در تولید لباس کار ، ماده اولیه مورد استفاده در الیاف لباس ، اشکال و رنگهای خاصی دارد و باید مقاوم در برابر مواد شیمیایی و یا عایق بندی شده در برابر برق ، گرما و سرما در شرایط مختلف برای مشاغل گوناگون باشد . لباس های مخصوص جوشکاری ، مهندسی ، کارگری و انواع جلیقه ها از نمومنه محصولات بازار ترافیک هستند . لباس ایمنی با توجه به مواد به کار رفته در آن و سایر مشخصات سفارشی ، قیمت های مختلف و هزینه های متفاوتی را برای مشتری دارد . بازار ترافیک بهترین مجموعه لباس ایمنی با کیفیت بالا را در دسترس کاربران عزیز قرار داده است . 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد